Aktualności
Statystyki
odwiedzin [+/-]
dzisiaj:
wczoraj:
przedwczoraj:
4
85
70

+15
w tym tygodniu:
w poprzednim tygodniu:
dwa tygodnie temu:
159
569
389

+180
w tym miesiącu:
w poprzednim miesiącu:
dwa miesiące temu:
172
2254
2061

+193
w tym roku:
w poprzednim roku:
28330
30028
-1698

wszystkich odwiedzin
od 1.VI.2008   447 159 
Promocja PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
Sobota, 14 Czerwiec 2008 18:11
W dniu 22.08.2012r. został zamieszczony nowy Podręcznik  prezentacji wizualnej
 
Informujemy, iż z dniem 02.07.2009 na stronie programu w dziale „Promocja został zamieszczony nowy plik zawierający zasady reprodukcji znaków graficznych wymaganych w ramach promocji programu.

 
Zgodnie z pkt. 3.6 Wytycznych dla Wnioskodawcy Funduszu Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis wszyscy partnerzy zobowiązani są do odpowiedniego uwidocznienia środków unijnych zaangażowanych w realizację projektu. Zasady w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu określone są w Rozporządzeniu Wykonawczym.

W ramach promocji projektu obowiązkiem partnera jest jasne przekazanie informacji, że realizowany projekt został wybrany w ramach Programu współfinansowanego z EFRR.

Wszelkie działania informacyjne i promocyjne powinny zawierać następujące informacje:
- logo Programu ( doc, pdf, cdr )
- wymogi według art. 9 Rozporządzenia Wykonawczego;
- symbol Unii Europejskiej (zgodnie z normami graficznymi określonymi w załączniku I Rozporządzenia Wykonawczego) oraz powołanie się na Unię Europejską (tekst „Unia Europejska”);
- powołanie się na Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego“ (EFRR); - hasło „Przekraczamy granice”

- logo programu oraz UE dwujęzyczne - cdr 
- logo programu oraz UE dwujęzyczne - jpg

- logo Euroregionu Glacensis - doc
- logo Euroregionu Glacensis - cdr

oraz informację „Mikroprojekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013“

W przypadku małych przedmiotów promocyjnych nie ma obowiązku umieszczania powołania się na EFRR i hasła „Przekraczamy granice”. Na tych przedmiotach należy umieścić logo Programu, Euroregionu Glacensis oraz symbol i powołanie się na Unię Europejską.
Sposób prowadzenia działań promocyjnych zależny jest od rodzaju mikroprojektu (operacji).

 

Zmieniony: Czwartek, 23 Sierpień 2012 12:24